Nespresso

نمایندگی محصولات نسپرسو

Nespresso

نمایندگی محصولات نسپرسو

  • ۰
  • ۰

Citiz & Milk Krups

 
 
در دنیای امروز ما تمامی کارها با سرعت بالایی در حال انجام است. تصور کنید در محل کار برای رفع خستگی به یک فنجان قوه نیاز دارید این در صورتی است که تهیه سنتی قهوه وقت زیادی میبرد و به این تایم مهارت تهیه را نیز باید اضافه کرد. در این مواقع همیشه یک راه حل ساده وجور دارد و آن داشتن یک دستگاه قهوه ساز کامل است.نسپرسو برند معتبری در زمینه ساخت دستگاه های نسپرسو ساز است. و مدل های متنوعی را در بازار عرضه کرده است ، ما در اینجا 

اسپرسوساز نسپرسو مدل Citiz & Milk Krups را به شما معرفی میکنیم .



 
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سندباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.
نسپرسو Nespresso برندی سوئیسی است که در زمینه ی تولید و ساخت دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز و ... فعالیت وسیعی در سطح جهان انجام می دهد. محصولات این برند دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت ممتاز هستند که در طی سالهای اخیر بیش از پیش اعتبار خود را به نمایش گذاشته اند. هم اکنون در بسیاری از خانه ها و کافی شاپ ها در سطح جهان برای تهیه قهوه و اسپرسو از محصولات برند نسپرسو استفاده می کنند.

 


اسپرسوساز نسپرسو مدل citiz & milk یکی از محصولات برند نسپرسو است که دارای کیفیتی بی نظیر و طراحی زیبا و ویژه می باشد. اسپرسوساز نسپرسو مدل citiz & milk امکان تهیه ی قهوه با فوم شیر سرد و گرم، انواع قهوه، اسپرسو، لانگو، کاپوچینو و ماکیاتو را در اختیار شما قرار می دهد. دارای قابلیت خارج سازی کپسول قهوه به صورت خودکار و تکنولوژی جدید دم کردن قهوه با شیر می باشد. از دیگر ویژگی های این اسپرسوساز می توان به امکان تهیه قهوه در 60 ثانیه تنها با یکبار فشردن دستگاه، خاموش شدن اتوماتیک دستگاه پس از 9 دقیقه (قابل تغییر به 30 دقیقه)، گنجایش ظرف کپسول های مصرف شده شامل 10عدد اشاره کرد.لذت تهیه و نوشیدن یک قهوه ی خوش طعم را با اسپرسوساز نسپرسو مدل citiz & milk تجربه نمایید.



برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

 

  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • نمایندگی فروش نسپرسو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی