Nespresso

نمایندگی محصولات نسپرسو

Nespresso

نمایندگی محصولات نسپرسو

  • ۰
  • ۰

طعم خوب

 
قهوه نوشیدنی محبوب در بین جهانیان است. بسیاری بر این باورند که خوردن قهوه در ساعات اولیه روز، روزی پر انرزی و شاداب را برای ما به همراه دارد. با وجود  هزینه های کافه ها و مراکز عرضه این محصول دوست داشتنی فکر تهیه آن در منزل و محل کار به ذهن میرسد که مستلزم داشتن یک دستگاه با کیفیت بالا است. 
دستگاهی که با توانایی آسیاب قهوه، عطر وطعم بینظیری را در ذهن ما به یادگار بگذارد. ما در این بخش اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro را به شما معرفی و قابلیت بالای این دستگاه را بررسی میکنیم.

 


برای رفاه شما دوستان عزیز و امکان خریدی مطمعن و راحت فروشگاه اینترنتی سندباد با گردآوری مجموعه گسترده ای از محصولات نسپرسو آلمان امکان خرید آنلاین را برای شما فراهم کرده است. 

نسپرسو Nespresso برندی سوئیسی است که در زمینه ی تولید و ساخت دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز و ... فعالیت وسیعی در سطح جهان انجام می دهد. محصولات این برند دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت ممتاز هستند که در طی سالهای اخیر بیش از پیش اعتبار خود را به نمایش گذاشته است. هم اکنون در بسیاری از خانه ها و کافی شاپ ها در سطح جهان برای تهیه قهوه و اسپرسو از محصولات برند نسپرسو استفاده می کنند.




اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro یک محصول زیبا و با بدنه ی آلومینیومی آنادایز شده، با کاربرد آسان برای تهیه ی قهوه با شیر، اسپرسو، لانگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، ریسترتو و همچنین قابلیت تولید آب جوش می باشد. از ویژگی های اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro می توان به صفحه نمایش چند زبانه، امکان تهیه قهوه در 25 ثانیه تنها با یکبار فشردن دستگاه، خاموش شدن اتوماتیک دستگاه پس از 9 دقیقه (قابل تغییر به 30 دقیقه)، گنجایش ظرف کپسول های مصرف شده شامل 13 عدد را اشاره کرد. 
لذت تهیه و نوشیدن یک اسپرسوی خوش طعم و لذت بخش را با اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro تجربه نمایید.



برای خید کلیک کنید >>>> نسپرسو 


شبکه های اجتماعی ما: آپاراتاینستاگرامتلگرام

فیسبوک-گوگل پلاسیوتیوبتوییترلینک این


  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • نمایندگی فروش نسپرسو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی